ACTUALITAT

Els CRAEs implanten el sistema de la ISO

06-08-2018 CRAE Caritat, CRAE Casa Solaz, CRAE Complex Maricel, Filles de la Caritat Fundació Social

Els CRAEs Casa Solaz, La Caritat, Complex Maricel, Fundació Busquets han iniciat el procés d’ISO aquest curs.

“L’esperança renova les nostres forces, ens impulsa a continuar endavant”

27-07-2018 Companyia de les Filles de la Caritat, Filles de la Caritat Fundació Social

Trobada a Salamanca 2018

Concert d’acupuntors pel món

24-07-2018 Llar de Pau, Filles de la Caritat Fundació Social, Companyia de les Filles de la Caritat

Llar de Pau va assistir al 7è Concert d'acupuntura pel món.

“Acollim, fem vincle, acompanyem persones”

L’acció social de la Companyia de les Filles de la Caritat està atenta a l’hora de descobrir les noves formes de pobresa i a conèixer les causes que la generen per així donar-hi resposta.

TESTIMONIS

• El tracte que he rebut aquí, m'ha fet perdre la vergonya, el lliurament d'aliments es fa de forma digna

DiSA Sagrada Família
  • Em sento acompanyat, rebo atenció de persones que mai havia pensat que m'acollirien, em sento estimat com feia temps que no m'hi sentia.

Espai Rosalia Rendu - Vincles
  • M'agrada participar en totes les activitats, gaudeixo dels tallers, sobretot el de psicomotricitat. També m'agrada estar sola, amb la meva afició a la lectura i a les sopes de lletres.

Residència Betània
  • Si no fos aquí, estaria al carrer o a la presó.

Obra Social de Santa Lluïsa de Marillac
  • Aquí és casa meva, torno a ser feliç.

Llar de Pau

VOLS COL·LABORAR AMB NOSALTRES