ACTUALITAT

La Generalitat Valenciana reconeix la feina de l'Obra Social Marillac

09-10-2019 Fundació/Fundación

La Companyia de les Filles de la Caritat rep la Distinció de les accions a favor de la igualtat i per a una societat inclusiva

El mòbil que ja no utilitzes… té un gran valor

26-09-2019 Companyia de les Filles de la Caritat

En donar el teu telèfon a COVIDE-AMVE ajudes al medi ambient i cooperes amb el tercer món

Formació pels coordinadors de voluntariat: "Vers una cultura avaluativa"

26-06-2019 Formacions/Formaciones

La coordinadora del voluntariat d'Arrels, Paola Contreras, va compartir la seva experiència i formació amb la Fundació de les Filles de la Caritat

“Acollim, fem vincle, acompanyem persones”

L’acció social de la Companyia de les Filles de la Caritat està atenta a l’hora de descobrir les noves formes de pobresa i a conèixer les causes que la generen per així donar-hi resposta.

TESTIMONIS

• El tracte que he rebut aquí, m'ha fet perdre la vergonya, el lliurament d'aliments es fa de forma digna

DiSA Sagrada Família
  • Em sento acompanyat, rebo atenció de persones que mai havia pensat que m'acollirien, em sento estimat com feia temps que no m'hi sentia.

Espai Rosalia Rendu - Vincles
  • M'agrada participar en totes les activitats, gaudeixo dels tallers, sobretot el de psicomotricitat. També m'agrada estar sola, amb la meva afició a la lectura i a les sopes de lletres.

Residència Betània
  • Si no fos aquí, estaria al carrer o a la presó.

Obra Social de Santa Lluïsa de Marillac
  • Aquí és casa meva, torno a ser feliç.

Llar de Pau

VOLS COL·LABORAR AMB NOSALTRES