• Albert Sabatés gaudint de la festa de Santa Lluisa de Marillac

Canvi a la direcció de l'Obra Social de Santa Lluïsa de Marillac

10 04 2019 Obra Social Santa Lluïsa de Marillac

Aquest divendres va estar l'últim dia de l'Albert Sabatés com a treballador de la Fundació de les Filles de la Caritat, on exercia el càrrec de director de l'Obra Social de Santa Lluïsa de Marillac i de l'Espai Rosalia Rendu - Vincles.

Identificat amb els valors de les Filles de la Caritat i amb la seva manera de fer, companys que han treballat amb l'Albert enalteixen la seva senzillesa i la seva capacitat per fer créixer al seu equip.

L'Albert va arribar a les Filles de la Caritat al 2009 des de Projecte Home Barcelona, ​​ONG que va ajudar a fundar en 1995 i que va dirigir durant 14 anys. Les Filles de la Caritat van estar també implicades des del primer moment amb aquesta ONG que ajuda a les persones amb addiccions. Avui, tant l'Albert com una representant de la Companyia formen part del patronat de la Fundació Gresol Projecte Home.

La tasca de l'Albert a la Fundació de les Filles de la Caritat va començar com a director de Llar de Pau, centre en el qual va estar durant cinc anys i mig i en el qual es va encarregar de l'organització de l'estructura del personal.

Al febrer de 2015 va donar al pas de Llar de Pau a la direcció de l'Obra Social de Santa Lluïsa de Marillac i de l'Espai Rosalia Rendu - Vincles, on ha treballat fins ara, mostrant en tot moment el seu compromís amb les persones més necessitades i la seva fe en la capacitat de canvi de l'ésser humà.

TORN PER A SOR LAURA GARCÍA SORIA

L'Albert sempre ha mostrat un gran interès per l'àmbit social, igual que la que és des d'aquest dilluns la seva successora, sor Laura García Soria, qui pren les regnes de la direcció de l'Obra Social de Santa Lluïsa de Marillac. Els qui la coneixen destaquen el seu compromís amb l'atenció a les persones més desvalgudes des de la passió i vocació amb la qual exerceix la seva labor.

Molt responsable i amb les idees clares, sor Laura coneix l'Obra Social de Santa Lluïsa de Marillac a la perfecció, ja que des que va entrar a formar part de la Companyia ha treballat amb persones que viuen en una situació de pobresa extrema.

Des de la Fundació volem desitjar-los sort a tots dos en la seva nova etapa i agrair-los el compromís mostrat en tot moment amb les persones en situació vulnerable.