Celebració del Nadal

22 12 2017 Filles de la Caritat Fundació Social Actes/Actos CRAE Casa Solaz Residència Betània Llar de Pau Obra Social Santa Lluïsa de Marillac

Les festes nadalenques són un dels esdeveniments anuals més importants. Des dels diversos àmbits, el d'infància, el de gent gran i el d'adults i famílies s'han organitzat berenars, concerts, nadales, dinars, exposició de postals. "Així ens hem sentit un més a prop dels altres, la fraternitat ens dóna força i energies per continuar el nostre camí", expliquen els assistents.

A Llar de Pau s'han cantat nadales conjuntament amb els infants i joves de l'escola Solc Nou, també han pogut gaudir dels trucs impossibles d'un mag, i han acabat amb un berenar i intercanvi de regals. "Durant la festa també s'ha projectat un vídeo on s'ha compilat tot el que ha anat passat durant el 2017 i així ens hem acomiadat bé d'aquest període i entrat amb energia al 2018", descriu Judith, educadora social del centre.

L'Obra Social de Santa Lluïsa de Marillac ho ha celebrat amb un pica pica nadalenc, amb la projecció de l'audiovisual "Camino de Belén", i han cantat nadales amb el Grup Jammm. La festa també la va animar Pakiteit, un artista del beat box que ensenya els passos més bàsics per aprendre aquesta curiosa tècnica vocal.

Els infants i joves també van poder gaudir de berenars i nadales. Des del CRAE Casa Solaz expliquen que aquesta setmana van fer cagar per fi el tió. Tots van estar contents dels regals que van rebre. Els més grans, a la Residència Betània, han estat entretinguts amb diverses visites escolars. L'escola Solc Nou i l'escola Leonardo da Vinci han fet cantata de nadales, l'escola TAU ha organitzat un bingo musical, i l'escola Santa Isabel ha representat la funció dels dimonis i els pastorets.