Concert d’acupuntors pel món

24 07 2018 Llar de Pau Filles de la Caritat Fundació Social Companyia de les Filles de la Caritat

Llar de Pau va assistir, com ja és costum, al 7è Concert d'acupuntura pel món.
L'associació Acupuntura per al Món fa uns anys que ofereix tractaments  de manera gratuïta a les dones de Llar de Pau amb l’objectiu d’ ajudar a superar els seus problemes del dolor i d’ansietat.

L’associació,  cada any organitzar un concert benèfic.  Aquesta vegada, amb el títol “Cor d'Adlantida”, la directora Mariona Castelar volia  transportar a tots els presents, a un viatge de sensacions i fantasies mitjançant  la música. L'espai, el Monestir Santa Maria de Pedralbes,  va contribuir a fer,encara més,  l’ ambient màgic.

Les dones de Llar de Pau que s'havien interessat pel concert, acompanyades per tres Filles de la Caritat,  no van trigar gaire a contagiar-se de la bellesa del lloc i l’ambient (llàstima que el grup era una mica reduït).

Fou  un acte reeixit, tranquil i relaxant, on les dones del centre van fruir  una estona de gran qualitat fora de Llar de Pau.