Espai de Vincles busca persones amb ganes de sortir de nit i fer amics. T'apuntes?

15 01 2019 Projecte Vincles Companyia de les Filles de la Caritat Filles de la Caritat Fundació Social

A BARCELONA HA CRESCUT ALARMANTMENT EL NOMBRE DE PERSONES QUE VIUEN AL CARRER, SÓN PERSONES QUE HAN PERDUT EL VINCLE QUE ELS UNIA A LA SEVA ANTERIOR VIDA, QUE FINS I TOT REBUTGEN L'AJUDA QUE SE'LS OFEREIX I QUE PRECISAMENT PER AIXÒ LA NECESSITEN MÉS QUE NINGÚ. BUSQUEM A PERSONES QUE, QUAN ARRIBA EL MOMENT MÉS FOSC DEL DIA, VULGUIN AJUDAR-LOS A RECUPERAR EL VINCLE QUE ELS UNEIX A A LA VIDA. COMPTEM AMB TU?

BUSQUEM VOLUNTARIS I VOLUNTÀRIES VALENTS, DISPOSATS A IMPLICAR-SE I DONAR EL MILLOR DE SI MATEIXOS. ELS BUSQUEM. PERÒ SOBRETOT, LES NECESSITEM.

La implicació mínima és de tres hores al mes, de 20.30 a 23.30h de la nit. És el temps que dediquem a anar al cinema, al teatre o a sopar a un restaurant.

Tots els vespres de l’any sortim al carrer per parelles per establir vincles amb les persones que estan al carrer en una situació de major vulnerabilitat, aïllament i malaltia. Les visites quotidianes van creant amb el pas del temps una possibilitat de confiança en la relació.

A més, a l’Espai de Vincles, oferim a tot aquell que ho necessita un espai acollidor, segur i digne per passar una estona i descansar. Un lloc humà, proper i personalitzat que fins i tot els ajudi a projectar un futur digne i esperançador.

Envia’ns un correu a l’adreça vincles@fillescaritatfundacio.org i ens posarem en contacte amb tu per convidar-te a participar en una reunió informativa en la qual podràs decidir la teva implicació final en el projecte.

T’esperem. I per endavant, gràcies.