Festa de Sant Jordi

26 04 2018 Companyia de les Filles de la Caritat Llar de Pau Obra Social Santa Lluïsa de Marillac Actes/Actos Adults i famílies/Adultos y familias

L'Obra Social de Santa Lluïsa de Marillac, Llar de Pau, i la comunitat de Montgat de les Filles de la Caritat expliquen com han passat el dia de sant Jordi. No han faltat cançons, poesies, relats, tallers, jocs i anècdotes.

Els primers a celebrar Sant Jordi han estat els del servei d’acompanyament als centres penitenciaris de l'Obra Social de Santa Lluïsa de Marillac. Sor Ángela Gutiérrez explica que a Quatre Camins s’ha realitzat l’activitat del joc de l’Oca. Per cada casella, un taller. “Si caes en esta casilla, tienes que pasar una prueba relacionada con la atención personal que ofrece santa Lluïsa de Marillac”. La festa ha continuat a l'entitat amb actuacions i intervencions de persones ateses, professionals i voluntaris. L'espectacle ha estat farcit d'actuacions musicals, recitacions de prosa i poesia i actuacions teatrals. Adjunt, al final d'aquesta notícia, trobareu el llibret amb totes les intervencions.

Per altra banda, les dones ateses per Llar de Pau, s'han trobat una rosa a la taula a l'hora d'esmorzar. Després han anat cap a Gràcia, en concret al Teatre Neu on han pogut participar del mític Impro Show. Cada dona escriu una frase que després serà interpretada d'alguna manera pels actors.

Des de la comunitat de Montgat descriuen que han fet un taller d'elaboració de roses blanques. Es poden veure a la fotografia.

Aquesta festa suposa alegria i lligam entre els que formen part de les Filles de la Caritat a Catalunya. Es treballa el vincle entre els membres i s’exposa la creativitat i l’expressió artística, virtut inclosa en l’estil d’actuació de les Filles de la Caritat.

Documents adjunts