FESTA SANTA LLUÏSA DE MARILLAC 2018

21 05 2018 Obra Social Santa Lluïsa de Marillac Actes/Actos Filles de la Caritat Fundació Social Companyia de les Filles de la Caritat Adults i famílies/Adultos y familias

La Festa de Santa Lluïsa de Marillac es va celebrar al carrer malgrat la pluja.

El passat dia 9 d'abril vam celebrar, tal com havíem anunciat, la Festa de l’Obra Social Santa Lluïsa de Marillac.
Malgrat que el temps semblava plujós, l'ambient a la plaça, en el moment dels preparatius era de molta il·lusió i moltes ganes de passar-s'ho d'allò més bé. I així va ser, perquè les actuacions van ser molt lluïdes.
La Carme Benavent, com sempre, va estar meravellosa amb el seu pregó. El Ball de bastons de l'Escola Mediterrània i La Petita Coral de l'Escola Sant Joan Baptista van inundar la tarda de sons i colors infantils. I la Núria Guasch & Cia ens van tornar a sorprendre amb la qualitat de les seves veus, tot oferint un repertori ballable, vam gaudir d'allò més. Per acabar, l'esperada i tradicional xocolatada per a tothom.
Una gran festa de portes obertes compartida per grans i petits. Una festivitat que tornarem a repetir el proper any. Us hi esperarem! No ens falleu!