Filles Caritat Fundació Social participa en el programa de formació i sensibilització de La Caixa

07 03 2018 Obra Social Santa Lluïsa de Marillac Projecte Vincles DiSA Sagrada Família Voluntariat/Voluntariado Formacions/Formaciones

Filles Caritat Fundació Social, a través de l’Obra Social de Santa Lluïsa de Marillac i els projectes Espai Rosalia Rendu- Vincles i DiSA Sagrada Família, ha participat durant el mes de febrer en el  “Programa de sensibilització per apropar la realitat social als treballadors i treballadores de la Fundació Bancària La Caixa”. La Fundació Bancària La Caixa, a través de l'empresa de consultoria Daleph que coordina el programa, ha escollit Filles Caritat Fundació Social perquè han valorat la qualitat i rigor professional, la innovació, el compromís social, i l'abordatge de situacions en zones conflictives.

Aquest programa té per objectiu principal apropar la realitat social de Catalunya i Espanya a la plantilla de la entitat bancària, a través del contacte directe amb persones en situació d'exclusió social o en situacions de vulnerabilitat (infants, persones en situació de sense llar, malalts crònics, etc.). Aquest contacte es vol vehicular mitjançant entitats públiques i del tercer sector que treballin amb aquestes situacions socials complexes, a través de la participació de persones de la Caixa en les activitats i sessions de treball que desenvolupen habitualment.

Durant el mes de febrer han participat un total de 22 professionals de la Caixa, de les quals 2 han visitat l’Espai Rosalia Rendu-Vincles, 1 l'Obra Social Santa Lluïsa de Marillac, i 1 el projecte DiSA. S'han fet visites de manera individual, el responsable de voluntariat ha rebut les persones interessades en el projecte i els han explicat origen i funcionament, després, han pogut atendre les activitats que es desenvolupen en el dia a dia.  Tant un com els altres valoren positivament l'experiència i esperen que es pugui repetir en un futur.