“Mai havia estat a Gualba, he passat un dia meravellós”

03 07 2017 Llar de Pau Obra Social Santa Lluïsa de Marillac Sortides/Salidas Adults i famílies/Adultos y familias

Els centres Llar de Pau i Santa Lluïsa de Marillac han fet una sortida conjunta al Parc Natural de Gualba. Voluntaris, residents i professionals dels dos serveis han pogut gaudir d'una jornada campestre. Els més atrevits han pogut, fins i tot, banyar-se al riu del Montseny. La Rosa, dona que acompanya Llar de Pau, reconeix: “Mai havia estat a Gualba, és preciós i he passat un dia meravellós.”

El Parc Mediambiental de Gualba està situat al massís del Montseny,  integrat dins de l´àrea protegida del Parc Natural del Montseny, Reserva Natural de la Biosfera per la UNESCO. L’espai és un paradís forestal de més de 60 hectàrees. Dins del parc es pot gaudir del càmping, d’una àrea de pícnic i d’una zona de barbacoes.

L’anterior sortida que es va realitzar a la primavera va ser a la Fageda d’en Jordà, es va passejar per la reserva natural i visitar la fàbrica de làctics. L’organització Fageda d’en Jordà és una entitat arrelada al territori, un projecte social a través d’una empresa que ha situat al mercat una marca de reconeixement de reconegut prestigi. Des de l’Obra Social de Santa Lluïsa de Marillac expliquen: “Vam anar a La Garrotxa, a visitar la granja La Fageda, un projecte social que produeix làctics i gelats, hi ha una granja de vaques, un obrador de melmelades, un projecte de jardineria... ens van atendre molt bé, el dia va ser fantàstic i vam estar tots molt a gust.”

Aquestes dues sortides han estat les darreres del curs 2016-17. La iniciativa d’anar a les sortides conjuntament, Llar de Pau i l’Obra Social de Santa Lluïsa, està funcionant molt bé i es preveu continuar amb noves excursions el pròxim curs.

Documents adjunts