Necessitem voluntaris per acompanyar persones refugiades

28 02 2018 Voluntariat/Voluntariado Companyia de les Filles de la Caritat

L'acció social de les Filles de la Caritat vol donar resposta a la crisi de les persones refugiades, un repte de solidaritat col·lectiva a nivell mundial. És per això que hem iniciat el projecte Châtillon. L'objectiu principal d'aquesta iniciativa és acollir i acompanyar les persones refugiades en el seu procés d'integració a la societat i promoure una xarxa permanent de suport social i entre els propis refugiats.

Les persones que han sol·licitat refugi busquen integrar-se a la societat d’acollida. Per això necessitem ciutadans que vulguin compartir amb ells com vivim, ens
relacionem, parlem, ens divertim...

La implicació és de dues hores a la setmana per a fer activitats socioculturals, esportives, gestions amb una persona o família que ha sol·licitat refugi. Si vols fer-te voluntari d'aquest projecte, envia’ns un correu electrònic a l’adreça  chatillon@fillescaritatfundacio.org . Ens posarem en contacte amb tu per convidar-te a participar en una reunió informativa a fi que, arran de la informació rebuda, puguis decidir la teva implicació definitiva. T’hi esperem. Moltes gràcies!

Documents adjunts