S'APROXIMA LA FESTA DE SANTA LLUÏSA DE MARILLAC

06 05 2018 Obra Social Santa Lluïsa de Marillac Actes/Actos Filles de la Caritat Fundació Social Companyia de les Filles de la Caritat

Benvolguts amics i amigues. Teniu tots llapis i paper?. Perquè us heu d'apuntar a les vostres agendes que ,dimecres 9 de maig, us esperem a la festa de Santa Lluïsa de Marillac. Sou tots convidats!. Un any més, volem celebrar la festa amb vosaltres. I quina millor manera de fer-ho que obrint portes i sortint al carrer.

Aquest any s’ha dissenyat un programa , on es veu una xarxa de pescadors. Una xarxa que, a més de ser un símbol de la Barceloneta, per ser barri de pescadors, vol ser també una metàfora de la feina que es duu a terme: un treball en xarxa, tot, unint forces i creant nusos d'amistats.

La festa, tal com indica el programa, l’encetarem amb la presentació de la Carme Benavent, una veïna molt implicada en el barri i que sempre ens acompanya els dies de festa i que ens llegirà el pregó. Hi actuaran també dues escoles: el grup de Ball de Bastons de l'Escola Mediterrània, i la Coral de l'Escola Joan Baptista. Aquesta última col·laborarà en la decoració de l'escenari. Concretament, un grup de nois i noies aniran el dia d'abans al Centre a conèixer l'Obra Social i la figura de Santa Lluïsa de Marillac. Allà seran rebuts per un grup de senyors de la casa a més de voluntaris i germanes. Primer faran una mica de taula rodona i després, tots plegats, construiran el que serà la decoració de l'escenari de la festa.
A més, comptarem amb la presència de la nostra companya de professió, la Nuria Guasch i Cia, qui serà l'encarregada de fer el tancament musical.
I, per acabar una bona celebració d’aniversari, compartirem una xocolata amb melindros.

Ens agradaria molt comptar amb la vostra presència.