Sessions d’acollida per als nous professionals

06 06 2017 Professionals/Profesionales Formacions/Formaciones Filles de la Caritat Fundació Social

L’any 2017 ha començat amb aquesta proposta: els nous professionals assistiran durant els seus primers mesos de feina a una sessió d’acollida al Casal Kairós (c/Provença 24). Aquesta durarà dues hores i tindrà per objectius: donar la benvinguda;  presentar la història, els valors, la missió, la visió i l’estil de la Companyia de les Filles de la Caritat; donar a conèixer com s’organitzen els serveis socials i des de quins àmbits es treballa; i facilitar informació pràctica relacionada amb la matèria de recursos humans, la prevenció de riscos laborals i la protecció de dades. Els participants també podran plantejar dubtes relacionats amb el funcionament de l’entitat i del seu dia a dia a la feina.

Els encarregats de dur a terme aquestes sessions d’acollida seran Francesc Patricio, Lídia Borrega, i Lucia Montobbio.  Des de Filles de la Caritat Fundació Social es donarà avís als directors de cada centre sobre quins professionals queden convocats per a les properes sessions d’acollida. Els dies es marquen al calendari segons el número de nous professionals que entren a treballar en els darrers mesos.

La formació per a nous professionals es veurà continuada i ampliada amb el mòdul “Ser professional en un centre vicencià”, coordinat per Sor Rosa Garcia i Sor Catalina Verdera. Llavors, es profunditzarà més sobre la vida i obra de sant Vicenç de Paul i santa Lluïsa de Marillac, l’actualitat del carisma vicencià, i la riquesa de l’aportació personal al projecte vicencià.

Documents adjunts