Social Week: Voluntariat dels treballadors de La Caixa a DiSA Sagrada Família

30 03 2017 DiSA Sagrada Família Voluntariat/Voluntariado Adults i famílies/Adultos y familias

El Distribuïdor Solidari d’Aliments de Sagrada Família ha acollit diversos voluntaris de l’entitat La Caixa durant la Social Week. La Social Week és una iniciativa que impulsa el compromís dels treballadors de La Caixa amb la societat, fomentat el voluntariat com a valor de solidaritat i participació, i canalitzant les inquietuds solidàries de manera organitzada en activitats socials, mediambientals i culturals per a l’interès comú.

Durant aquesta setmana, els participants de la social week han pogut conèixer de prop el projecte DiSA Sagrada família, promogut per les parròquies del Cor de Maria, Esperit Sant, Mare de Déu del Roser, Sagrada Família, Sant Oleguer, Sant Tomàs d’Aquino, i Sant Francesc de Sales, amb la col·laboració de la Companyia de les Filles de la Caritat, Càritas Diocesana de Barcelona i els Serveis Socials de l’Ajuntament de Barcelona.

Des d’aquest servei es procura donar resposta a les peticions que fan les persones més desfavorides amb el repartiment d’aliments. Es busca dignificar l’entrega d’aliments, garantir una cistella alimentària bàsica, millorar l’eficiència en l’entrega d’aliments, i també sensibilitzar a la societat de les dificultats de nombroses famílies per tal de garantir la cobertura de necessitats bàsiques com l’alimentació.

L’atenció a la persona o família, es fa de manera personalitzada. Segons el nombre de persones que formen la unitat familiar se li adjudica una cistella d’aliments que podrà escollir, dins d’uns certs criteris, d’entre els exposats a la botiga, acompanyat per un voluntari, que compartirà amb ella temps, coneixements i amabilitat.

Documents adjunts