Tot a punt per a la Jornada de Voluntariat

17 11 2017 Voluntariat/Voluntariado Companyia de les Filles de la Caritat

Amb il·lusió us volem convidar a la setena jornada del Voluntariat de Filles Caritat Fundació Social. És un goig poder-vos convocar cada any per a una jornada festiva, de germanor, sense renunciar al caire formatiu i de compartir experiències, més enllà del centre o projecte en el que col·laborem cada dia. La trobada tindrà lloc a la Residència Betània (Av. De Vallvidrera, 34) el dia 18 de novembre de 2017, a partir de les 9:30 del matí.

Aquesta Jornada té per lema “Vaig ser foraster i em vàreu acollir”, frase de sant Vicenç de Paül que ha servit com a lema de la celebració dels 400 anys del carisme vicencià. Durant la jornada, comptarem amb una conferència de Sor Maria Teresa Brull ens parlarà d’aquest aniversari i després escoltarem el testimoni de Sor Rosa Mendoza qui explicarà l’activitat del centre Kameu, a figueres. Tampoc faltarà la part lúdica amb les actuacions musicals de la Fundació Résonance, aquesta entitat ofereix  concerts  de música clàssica a llocs on la música no arriba (hospitals, camps de refugiats, cases de convalescència…).

Aquesta és una bona ocasió per celebrar. Sentiu-vos tots i totes convidats/des i convideu els vostres voluntaris i voluntàries.