VII Edició del Partit Solidari del Barça

05 12 2017 CRAE Complex Maricel Infància/Infáncia Sortides/Salidas

Llar de Pau, el projecte Icària, i els infants i joves de Complex Maricel han pogut gaudir del partit Barça – Múrcia.

Per setè any consecutiu, el FC Barcelona ha organitzat la Diada del Soci Solidari, una campanya que s’ha desenvolupat coincidint amb el partit de Copa del Rei contra el Real Murcia Club de Futbol, celebrat el 29 de novembre a les 19:30 hores al Camp Nou.

La Diada del Soci Solidari parteix d'una premissa fonamental: poder oferir la possibilitat d’assistir a un partit al Camp Nou a col·lectius d'interès social que col·laboren per millorar la qualitat de vida i la integració de col·lectius en risc o situació de marginació o exclusió social. És per això que des de Filles de la Caritat Fundació Social es van demanar 30 entrades, 13 d’aquestes van anar a les mans de infants i joves del Complex Maricel.

Els joves coincideixen en què s’ho van passar molt bé i que estaven ben situats a la grada per veure el partit. A més, els horaris han fet fàcil que poguessin arribar bé d’Arenys de Mar, que és on es troba el CRAE, i que de tornada no se’ls fes molt tard. A l’endemà hi havia escola.