La Castanyera visita l'Obra Social Santa Lluïsa de Marillac

L’Obra Social Santa Lluïsa de Marillac va celebrar el passat dijous 31 d’octubre la festa de la Castanyada, amb la visita al centre de la castanyera Pepita, que va arribar lluint el tradicional vestit de castanyera i amb l’acompanyament de dos músics excel·lents, la Sònia i el Roger del duo ‘Vamos de Coplas’.

La Pepita va arribar a mig matí a l’Obra Social carregada de castanyes per a tothom, que va repartir entre tots els que es trobaven dins de l'edifici de Santa Lluïsa de Marillac.

La Barceloneta celebra Santa Lluïsa al ritme de la rumba

La celebració del dia de Santa Lluïsa de Marillacs'ha avançat aquest any un dia en l'Obra Social de Barcelona que porta per nom a la fundadora de la Companyia. Aquest dimecres 8 de maig, la Barceloneta va poder gaudir de la festa organitzada per les Filles de la Caritat, al costat dels voluntaris, treballadors i usuaris de l'Obra Social. També es van acostar a gaudir de la festa algunes de les dones i treballadores de Llar de Pau, així com veïns del barri i turistes que passaven per allí.

Canvi a la direcció de l'Obra Social de Santa Lluïsa de Marillac

Aquest divendres va estar l'últim dia de l'Albert Sabatés com a treballador de la Fundació de les Filles de la Caritat, on exercia el càrrec de director de l'Obra Social de Santa Lluïsa de Marillac i de l'Espai Rosalia Rendu - Vincles.

Identificat amb els valors de les Filles de la Caritat i amb la seva manera de fer, companys que han treballat amb l'Albert enalteixen la seva senzillesa i la seva capacitat per fer créixer al seu equip.

Exposició "Vida Salvatge"

L'exposició "vida salvatge" arriba al seu final. Des del 25 d'octubre fins al 16 de novembre, les pintures col·lectives fetes amb aquarel·la i fils, i realitzades al taller de pintura de l'Obra Social Santa Lluïsa de Marillac, han estat exposades al Centre Cívic de la Barceloneta.

Résonnance torna a visitar L’Obra Social Santa Lluïsa de Marillac amb un Concert de guitarra

L’Obra Social Santa Lluïsa de Marillac va tenir el privilegi de gaudir de nou de la música clàssica i del grup Résonnance . En aquesta ocasió ens van obsequiar amb un magnífic concert de guitarra a càrrec d'Inmaculada Balsells, que va interpretar un ampli repertori d’obres des del Renaixement fins al segle XX. Vam poder ‘sentir’ i gaudir amb diferents peces, romàntiques, barroques..., i també de guitarristes més propers, com ara Ferran Sors o Francesc Tàrrega.