Col·labora amb nosaltres a partir d’una donació econòmica

• Número de compte: ES95 2100 3039 4122 0034 1900
  • Titular: Filles Caritat Fundació Social
  • Concepte: Si vols que el teu ingrés vagi destinat a un projecte, obra o servei concret, si us plau, indica-ho al camp “concepte”.
  • Si ens dónes les teves dades, podràs desgravar-ho fiscalment.
  • Contacta amb nosaltres a info@fillescaritatfundacio.org

Fes-te voluntari/a

Si et sents motivat a conèixer i acompanyar persones en situació d'exclusió social, vine a formar part del nostre equip. Omple el formulari exposant els teus interessos i ens posarem en contacte amb tu.

Vull treballar amb vosaltres

Filles de la Caritat Fundació Social és una entitat que creu en el desenvolupament professional i en el treball en equip. Si vols enviar-nos el teu CV i carta de motivació, escriu a seleccio@fillescaritatfundacio.org

Vull implicar la meva empresa

• Cedint béns i serveis
  • Prestant serveis gratuïts relacionats amb la teva empresa.
  • Fent donatius en espècie relacionats amb la teva empresa.
  • Oferint la possibilitat de fer voluntariat amb nosaltres als teusprofessionals.
  • Contacta amb nosaltres a info@fillescaritatfundacio.org

Fes difusió

Visita la nostra pàgina web i ajuda'ns a fer difusió de la nostra activitat a través de les xarxes socials.
Contacta amb nosaltres a info@fillescaritatfundacio.org

Visita'ns

Com a escola, entitat, empresa, persona individual o grup, pots venir a conèixer les nostres obres i projectes. T'explicarem què fem i com ho fem. El nostre objectiu, a més d'acompanyar, acollir i fer vincle amb persones que es troben en una situació de risc social; també és poder sensibilitzar a la societat sobre la realitat d'aquestes persones. Contacta amb nosaltres i digues quin projecte o obra t'interessaria conèixer. Contacta amb nosaltres a info@fillescaritatfundacio.org