Formació per a voluntaris: 'Comunicació no violenta'

25-06 -2019

Formació per a nous voluntaris

30-05 -2019

En aquesta jornada coneixerem els principis inspiradors de l'acció social de les Filles de la Caritat

Formació per a coordinadors de voluntariat

28-05 -2019

La formació portarà per títol: "Vers una experiència de Cultura Avaluativa"

Taller: voluntariat i persones en situació de sense sostre

22-04 -2018

El projecte Sostre de la Barceloneta obre aquesta activitat per tots aquells voluntaris que estiguin interessats.

Formació: Psicopatologia infantil i juvenil

24-04 -2018

Formació sobre psicopatologia infantil i juvenil per als professionals de Filles Caritat Fundació Social i entitats relacionades.

Treballar en equip: Vincles adequats.

15-03 -2018

Facilitar una sèrie de nocions i critèris que permetin comprendre la dinàmica dels vincles que establim, de cara a profunditzar el treball en equip com a element bàsic i indispensable a la tasca d’integració personal i social.

La transcendència en societats plurals

06-03 -2018

Trobada de laics i germanes de tots els àmbits de servei de les Filles de la Caritat. En aquesta ocasió, la jornada l'anima R.M Nogués.

Ser professional en un centre vicencià. (Sessió 3)

24-05 -2018

Aquesta formació està dirigida als professionals nous de l'acció social i educativa de les Filles de la Caritat.

Com em comunico en un conflicte?

17-05 -2018

Aquesta formació va dirigida a tots els professionals que treballin en l'acció social de les Filles de la Caritat.