La missió de la Fundació Social, alineada amb la missió i els valors de la Companyia de les Filles de la Caritat, és l’acció amb els més pobres, els més vulnerables i exclosos, orientada a recuperar la dignitat de la persona i a la construcció d’un món just i solidari que alliberi i canviï les estructures que engendren pobresa. Tenim la visió d’un món just i solidari on les persones gaudeixin dels recursos econòmics, les habilitats i capacitats personals i els vincles i l’entorn social per realitzar un projecte de vida amb plenitud i sentit. A Catalunya, disposem de 7 obres (CRAE Casa Solaz, CRAE La Caritat, CRAE Complex Maricel, L'Àgora, Llar de Pau, Obra Social de Santa Lluïsa de Marillac, Residència Betània) i 3 projectes socials (Espai Rosalia Rendu-Vincles, DiSA Sagrada Família, Icària) des d'on atenem infants, joves, adults, famílies i gent gran en situació de risc social.

DOC/PDF

“Acollim, fem vincle, acompanyem persones”

L’acció social de la Companyia de les Filles de la Caritat està atenta a l’hora de descobrir les noves formes de pobresa i a conèixer les causes que la generen per així donar-hi resposta.