“Hem de fer el possible per a què el nostre cor s’ompli de tendresa i es faci sensible al patiment i les dificultats dels altres.”
Sant Vicenç de Paül.
  • ACCIONS: Ens trobem davant d’una societat plural. Tenim un fort compromís amb grups i col·lectius poc reconeguts en la societat o en situacions precàries. Palpem la duresa del sofriment i ens dol veure com s’estableixen de forma crònica les desigualtats, les situacions de soledat, de persones necessitades de ser escoltades. Davant d’això hi ha un munt de gestos de gratuïtat i de mans disposades a acompanyar. La impotència davant del patiment, la necessitat de poder compartir també els aspectes dolorosos de la vida, segueixen reclamant persones disposades al compromís. Són aquestes realitats les que ens fan donar impuls, cuidar i estimar al voluntariat. Us fem una crida a treballar conjuntament en la construcció d’un món més just i solidari.

• FORMACIÓ: Cada any proposem formació pels nostres voluntaris. Acompanyar a l’altre requereix una responsabilitat, eines, coneixements i estratègies adients. La formació pretén que ens situem de manera crítica, conscient, creativa davant d'un mateix, de la societat, de les situacions d'injustícia i desigualtat.

• CONTACTE: Si vols fer-te voluntari i rebre més informació sobre la nostra proposta formativa, i els àmbits on pots actuar, vine a fer una entrevista amb nosaltres. Posa’t en contacte amb Maria Arrese per mitja del e-mail: fc.voluntariat@fillescaritatfundacio.org

DOC/PDF