ACTUALITAT

Les roses contra l'oblit arriben a Betània en la prèvia de Sant Jordi

18-04-2019 Residència Betània

Voluntaris d'Amics de la Gent Gran entreguen flors als residents de la residència Betània

La Caixa premia el projecte ‘Alojamiento Alternativo Puente’

16-04-2019 Fundació/Fundación

L'entitat reconeix la labor de les Filles de la Caritat a Saragossa amb un dels guardons a la Innovació Social de 2018

Canvi a la direcció de l'Obra Social de Santa Lluïsa de Marillac

10-04-2019 Obra Social Santa Lluïsa de Marillac

Albert Sabatés abandona el càrrec després de quatre anys i sor Laura García Soria el substitueix

“Acollim, fem vincle, acompanyem persones”

L’acció social de la Companyia de les Filles de la Caritat està atenta a l’hora de descobrir les noves formes de pobresa i a conèixer les causes que la generen per així donar-hi resposta.

TESTIMONIS

• El tracte que he rebut aquí, m'ha fet perdre la vergonya, el lliurament d'aliments es fa de forma digna

DiSA Sagrada Família
  • Em sento acompanyat, rebo atenció de persones que mai havia pensat que m'acollirien, em sento estimat com feia temps que no m'hi sentia.

Espai Rosalia Rendu - Vincles
  • M'agrada participar en totes les activitats, gaudeixo dels tallers, sobretot el de psicomotricitat. També m'agrada estar sola, amb la meva afició a la lectura i a les sopes de lletres.

Residència Betània
  • Si no fos aquí, estaria al carrer o a la presó.

Obra Social de Santa Lluïsa de Marillac
  • Aquí és casa meva, torno a ser feliç.

Llar de Pau

VOLS COL·LABORAR AMB NOSALTRES