ACTUALITAT

Formació per a nous voluntaris

19-02-2019 Voluntariat/Voluntariado, Companyia de les Filles de la Caritat, Filles de la Caritat Fundació Social

Dijous 21 de febrer es farà la formació per a nous voluntaris de la Companyia de les Filles de la Caritat

Espai de Vincles busca persones amb ganes de sortir de nit i fer amics. T'apuntes?

15-01-2019 Projecte Vincles, Companyia de les Filles de la Caritat, Filles de la Caritat Fundació Social

Espai de vincles busca voluntaris i voluntàries valents, disposats a implicar-se i a donar el millor de si mateixos.

VIII Jornada de Voluntariat

27-12-2018 Voluntariat/Voluntariado, Filles de la Caritat Fundació Social, Companyia de les Filles de la Caritat

VIII Jornada de Voluntariat: “Present a les perifèries amb sentit comunitari”

“Acollim, fem vincle, acompanyem persones”

L’acció social de la Companyia de les Filles de la Caritat està atenta a l’hora de descobrir les noves formes de pobresa i a conèixer les causes que la generen per així donar-hi resposta.

TESTIMONIS

• El tracte que he rebut aquí, m'ha fet perdre la vergonya, el lliurament d'aliments es fa de forma digna

DiSA Sagrada Família
  • Em sento acompanyat, rebo atenció de persones que mai havia pensat que m'acollirien, em sento estimat com feia temps que no m'hi sentia.

Espai Rosalia Rendu - Vincles
  • M'agrada participar en totes les activitats, gaudeixo dels tallers, sobretot el de psicomotricitat. També m'agrada estar sola, amb la meva afició a la lectura i a les sopes de lletres.

Residència Betània
  • Si no fos aquí, estaria al carrer o a la presó.

Obra Social de Santa Lluïsa de Marillac
  • Aquí és casa meva, torno a ser feliç.

Llar de Pau

VOLS COL·LABORAR AMB NOSALTRES