• Sor Mª Carmen Sapiña recull el premi en nom de les Filles de la Caritat

La Generalitat Valenciana reconeix la feina de l'Obra Social Marillac

09 10 2019 Fundació/Fundación

L'Obra Social Marillac ha rebut aquest dimecres el reconeixement al seu “treball constant d'atenció, acompanyament i suport a les persones més necessitades de la nostra societat”, de mans de la Generalitat Valenciana, que li ha fet lliurament d'un dels premis del 9 d'Octubre.

Les Filles de la Caritat de Castelló han rebut una de les Distincions de les accions a favor de la igualtat i per a una societat inclusiva lliurades aquest 9 d'Octubre, dia de la Generalitat Valenciana.

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha lliurat a la germana Mª Carmen Sapiña el guardó, dins de l'acte oficial celebrat en el Palau de la Generalitat en el marc dels actes pel 9 d'Octubre.

La Vicepresidenta de la Generalitat Valenciana, Mónica Oltra, ha destacat en el discurs de lliurament la labor de la Companyia de les Filles de la Caritat a Castelló a través de l'Obra Social Marillac, que ha definit com “un referent de la ciutat i en un exemple de treball ben fet, en favor de les persones, particularment de les més vulnerables i invisibles”.

Autoritats i premiats el 9 d'Octubre

Adjuntem a continuació el discurs de la Vicepresidenta de la Generalitat Valenciana,  Mónica Oltra en l'acte de lliurament del guardó i el vídeo del lliurament, en el qual a partir del minut 30:40 es pot veure el moment de l’entrega del premi a les Filles de la Caritat:

Distincions de les accions a favor de la igualtat i per a una societat inclusiva.

La Companyia de les Filles de la Caritat de Sant Vicent de Paül desenvolupa les seves activitats al llarg de 94 països dels 5 continents. A la ciutat de Castelló de la Plana, a través de l'Obra Social Marillac, desenvolupen una tasca d'atenció social destinada a persones en situació d'exclusió social a través del seu centre i de diversos pisos tutelats.

Al llarg de més de 30 anys de presència activa a Castelló, el projecte Marillac s'ha convertit en un referent de la ciutat i en un exemple de treball ben fet, en favor de les persones, particularment de les més vulnerables i invisibles. El centre és únic a la Comunitat Valenciana i ofereix una atenció integral de qualitat a les persones que pel seu estat de salut i situació social, no poden viure de manera autònoma.

Pel seu treball constant d'atenció, acompanyament i suport a les persones més necessitades de la nostra societat. Per centrar els seus esforços i estima en la gent més fràgil i vulnerable. Pel seu treball inclusiu i constant el Consell va acordar lliurar la distinció.

Recull el guardó la senyora Mari Carmen Sapiña”.