• Pàgina web de la Companyia de les Filles de la Caritat d'Espanya Est

Neix la web de la Companyia de les Filles de la Caritat a la província d'Espanya Est

02 12 2019

La Companyia de les Filles de la Caritat a la província d'Espanya Est ha estrenat, coincidint amb l'aniversari de la fundació de la Companyia (el 29 de novembre), la seva nova pàgina web. El portal neix amb la intenció de ser una eina de comunicació entre les germanes, així com d'informar el món del seu treball i organització.

Un grup de germanes ha dedicat temps, afecte i treball a desenvolupar aquesta nova pàgina web, que es divideix en cinc grans àrees: ‘Qui som’, ‘Què fem’, ‘Ser Filla de la Caritat’, ‘Actualitat’ i ‘Col·labora’.

En ‘Qui som’ s'informa de l'origen de la companyia en ‘Fundadors’, s'explica també la seva ‘Missió, visió i valors’, el seu posicionament i organització a Espanya i al món, així com de la seva ‘Responsabilitat Social i Transparència’.

‘Què fem’ recull tota l'activitat de la Companyia a la província d'Espanya Est, dividint el seu treball en 6 grans àmbits: Acció social, Ancians, Centres Educatius, Infància i Adolescència, Projectes i altres comunitats.

A ‘Ser Filla de la Caritat’, el lector trobarà informació d''Espiritualitat', de la ‘Pastoral’, ‘Testimoniatges’ de germanes explicant les seves vivències com a Filles de la Caritat i ‘Imatges’ de les activitats organitzades per les germanes.

La secció d''Actualitat' està dividida en dues, ‘notícies’ i ‘agenda’. Allí es pot trobar la informació més nova de l'activitat de la Companyia, així com assabentar-se dels actes o convocatòries previstos.

Finalment, en ‘Col·labora’, s'informa de com participar en l'activitat que duen a terme les Filles de la Caritat, proposant diverses formes de cooperació des del voluntariat, a la difusió, visitant les nostres obres socials o implicant la seva empresa en alguna acció solidària.

La creació d'aquesta pàgina web s'emmarca dins del projecte de fusió entre les antigues províncies de Pamplona i Catalunya, que han donat origen a la província d'Espanya Est de la Companyia de les Filles de la Caritat. Aquest nou portal recull l'activitat a les 5 comunitats autònomes que formen part de la província (Aragó, Balears, Catalunya, Navarra i Comunitat Valenciana).

La web ara mateix només està disponible en castellà, però aviat ho estarà també en català.