• QUI SOM?
  • A QUI ATENEM?
  • ON SOM?
  • Qui som?

CRAE Complex Maricel és un centre residencial d'acció educativa de la Companyia de les Filles de la Caritat de sant Vicenç de Paül, adreçat a infants i joves tutelats per la Direcció General d'Atenció a la Infància i a l'Adolescència. La nostra acció està fonamentada en la justícia social i centrada en l'acollida i l'acompanyament en el procés de millora i promoció personal cap a l'autonomia i la realització del seu projecte de vida.

• Què fem?

Des de 1927 fins a l’actualitat, l’empremta de les Filles de la Caritat de sant Vicenç de Paül ha estat present en la vila d’Arenys de Mar, i amb ella el seu compromís d’ajuda i promoció social de la infància més necessitada procedent del nostre entorn. Adaptant-nos als temps i necessitats, hem passat de l’antic orfenat Vilardell al nou model de centre residencial, proporcionant als infants i adolescents les eines necessàries perquè puguin esdevenir autònoms. El sòlid arrelament que les Filles de la Caritat tenen amb el poble d’Arenys de Mar ha permès una integració amb harmonia amb la vida dels vilatans. Tothom ens coneix i col·laboren d’una manera o altra en l’educació i la integració dels nois i noies.

• A qui atenem?

L’acolliment residencial és una mesura de protecció destinada a aquells infants i adolescents que no poden viure amb la seva família, proporcionant-los-hi un lloc de residència que compleixi l’objectiu d’una satisfacció adequada de les seves necessitats (protecció, educació i desenvolupament) en una llar o residència amb l’atenció de professionals qualificats. Comptem amb un servei 24 hores al dia els 365 dies de l’any. Tot això, amb el suport de la comunitat de germanes que resideix en el mateix recinte.

• On som?

Carrer Rial Sa Clavella, s/n. 08350, Arenys de Mar.
    Tel. 93 792 04 38 | Fax: 93 792 01 06

Mail:complexmaricel@fillescaritatfundacio.org

Web: www.fillescaritatfundacio.org

Principals accions del darrer any:

Aquest any hem atès un total de 34 infants i joves 4 i 18 anys.

Disposem de 4 llars que funcionen com a unitats familiars.

33 infants i joves han accedit als recursos escolars i formatius adients.

28 infants i joves han participat d’activitats extraescolars.

21 infants i joves han participat en colònies i campaments d’estiu.

15 infants i joves han rebut atenció psiquiàtrica i psicològica.

Durant les vacances, caps de setmana, i festius de l’any, s’han realitzat 272 activitats lúdiques.

Comptem amb un equip humà de 26 persones contractades i el suport de 2 famílies col·laboradores.

DOC/PDF