• QUI SOM?
  • A QUI ATENEM?
  • ON SOM?
  • Qui som?

CRAE La Caritat  és un centre residencial d'acció educativa de la Companyia de les Filles de la Caritat de Sant Vicenç de Paül, adreçat a infants i joves tutelats per la Direcció General d'Atenció a la Infància i a l'Adolescència. La nostra acció està fonamentada en la justícia social i centrada en l'acollida i l'acompanyament en el procés de millora i promoció personal cap a l'autonomia i la realització del seu projecte de vida.

• Què fem?

Proporcionem una intervenció orientada al desenvolupament integral d'infants i joves facilitant la maduració personal i social en un ambient educatiu amb valors que permetin la màxima autonomia. Per fer-ho, comptem amb un centre amb una llar i un pis d'autonomia per a noies majors d'edat. Totes dues instal·lacions estan ubicades a Girona.

• A qui atenem?

Atenem infants i joves en règim de guarda o tutela de la Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència. Són infants i joves que necessiten cobrir les seves necessitats bàsiques donat que el seu entorn familiar i social es troba en una situació de pobresa i vulnerabilitat. D'altra banda, també acompanyem noies majors d'edat, entre 18 i 21 anys, que hagin estat tutelades per la Generalitat de Catalunya. Se'ls ofereix un habitatge, el suport i l'acompanyament d'una educadora perquè puguin emprendre el seu projecte de vida de forma autònoma.

• On som?

Plaça Lledoners, 3. 17004, Girona.
    Tels. 972 22 32 59 | 656 934 253
    Mail: craecaritat@fillescaritatfundacio.org

Web: www.fillescaritatfundacio.org

Principals accions del darrer any:

Hem atès a 20 infants i joves d’entre 9 a 21 anys. Concretament, 14 infants al CRAE i 6 noies al pis d’autonomia.

Disposem d’una llar i un pis d’autonomia que funcionen com a unitats familiars.

En total comptem amb 13 persones contractades.

7 infants i joves han participat d’activitats extraescolars.

2 joves han superat satisfactòriament l’ESO. 3 joves han continuat en estudis postobligatoris.

8 infants i joves han rebut seguiment psicològic.

3 infants i joves han participat en casals d’estiu.

3 joves han entrat a formar part del món laboral de forma temporal.

DOC/PDF