• QUI SOM?
  • A QUI ATENEM?
  • ON SOM?
  • Qui som?

La Residència Betània és una residència de gent gran de la Companyia de les Filles de la Caritat de Sant Vicenç de Paül, adreçada a persones majors de 65 anys. La nostra acció està fonamentada en la justícia social i centrada en l'acollida i l'acompanyament en el procés de millora i promoció personal cap a l'autonomia i la realització del seu projecte de vida.

• Què fem?

A la Residència Betània acompanyem de forma integral i continuada persones grans que, a causa del seu grau de dependència i de la seva situació social, tenen dificultats per viure el seu projecte de vida de manera autònoma. Garantim una situació de benestar centrant-nos en les capacitats mantingudes.

• A qui atenem?

Els residents són persones majors de 65 anys que necessiten una atenció i supervisió continuada per a realitzar les activitats de la vida diària. Per les seves circumstàncies socials i familiars, requereixen la substitució de la llar i el manteniment del màxim grau d'autonomia personal i social. L'augment de l'esperança de vida i la manca de recursos de les famílies fa que els ingressos a la residència tinguin un perfil cada cop més dependent.

• On som?

Avinguda Vallvidrera, 34. 08017, Barcelona.
    Mail: acollida.betania@fillescaritatfundacio.org

Web: www.fillescaritatfundacio.org

Principals accions del darrer any:

Disposem de 80 llits que ens han permès atendre 91 persones.

Disposem de places SAUV (Servei d'Acolliment d'Urgència per a Gent Gran) on acollim i atenem de manera urgent persones grans en situació de risc sociosanitari.

Disposem de la col·laboració de 25 voluntaris que fan tasques d'acompanyament individual o grupal.

Al llarg de l'any ens han visitat 5 escoles que hi han participat en tasques de voluntariat i han realitzat activitats lúdiques amb els residents.

Comptem amb un equip humà de 42 persones contractades.

DOC/PDF