• QUI SOM?
  • A QUI ATENEM?
  • ON SOM?
  • Qui som?

La crisi de les persones refugiades suposa un repte de solidaritat col·lectiva a nivell mundial. Filles Caritat Fundació Social vol donar resposta. El nostre objectiu principal és acollir i acompanyar les persones refugiades en el seu procés d'integració a la societat i promoure una xarxa permanent de suport social i entre els propis refugiats.

• Què fem?

Acollim, promovem i facilitem la seva integració social. Proporcionem habitatge en pisos compartits durant el temps que necessiten fins que troben el seu lloc definitiu. Acompanyem en aquest procés amb persones voluntàries i professionals.

• A qui atenem?

A persones que s'han vist obligades a fugir del seu país i que sol·liciten refugi, i que volen integrar-se a la societat d'acollida.

• On som?

Carrer Arc del Teatre, 21. 08001, Barcelona