• QUI SOM?
  • A QUI ATENEM?
  • ON SOM?
  • Qui som?

DiSA Sagrada Família és un projecte social de la Companyia de les Filles de la Caritat de Sant Vicenç de Paül, adreçat a persones adultes sense recursos en situació d'exclusió social. La nostra acció està fonamentada en la justícia social i centrada en l'acollida i l'acompanyament en el procés de millora i promoció personal cap a l'autonomia i la realització del seu projecte de vida.

• Què fem?

A DiSA Sagrada família distribuïm aliments per atendre a persones i famílies que es troben en una situació econòmica feble que no els permet cobrir les seves necessitats bàsiques d'alimentació. Lliurem aliments i productes de primera necessitat de forma gratuïta.

• A qui atenem?

Atenem a persones i famílies derivades de serveis socials del barri Sagrada Família, Eixample Dret, Fort Pienc, Baix Guinardó i Camp del Grassot.

• On som?

c/Nàpols 171, 08013, Barcelona
    Tel. 93. 231.39.98
    Mail: disa.safa@fillescaritatfundacio.org

Web: www.fillescaritatfundacio.org

Principals accions del darrer any:

Hem atès a 864 famílies.

En total hem acompanyat a 1.930 persones diferents.

S’ha realitzat 8.708 lliuraments d’aliments.

El valor estimat dels aliments repartits durant l'any és de 420.000€.

Això és possibles gràcies a l'equip humà d'una persona contractada i 96 voluntaris.