• QUI SOM?
  • A QUI ATENEM?
  • ON SOM?
  • Qui som?

Espai Rosalia Rendu - Vincles és una projecte social de la Companyia de les Filles de la Caritat de Sant Vicenç de Paül, adreçat a persones adultes sense recursos en situació d'exclusió social. La nostra acció està fonamentada en la justícia social i centrada en l'acollida i l'acompanyament en el procés de millora i promoció personal cap a l'autonomia i la realització del seu projecte de vida.

• Què fem?

Establim vincles amb les persones que viuen i dormen al carrer. Sortim cada nit a visitar-los, de manera que tinguin una referència per tal de poder-los acompanyar en la seva trajectòria. De forma complementària, oferim un espai acollidor i protegit per reposar en determinats casos i enfortir el vincle que permet l'acompanyament.

• A qui atenem?

A homes i dones, majors de 18 anys, que viuen al carrer des de fa anys. Això ha afectat la seva capacitat de relació i els seus hàbits, portant-los a una situació de desarrelament. En la majoria dels casos estan al marge de la xarxa de serveis per a persones sense llar que existeix a la ciutat i no s'hi apropen.

• On som?

Carrer Arc del Teatre, 21. 08001, Barcelona

Mail:vincles@fillescaritatfundacio.org

Web: www.fillescaritatfundacio.org

Principals accions del darrer any:

Disposem d'un espai per descansar que pot acollir fins a 14 persones.

Hem acollit 71 persones al nostre espai sumant les 255 nits de l'any.

Només 3persones han acumulat més de 90 visites al nostre espai; per contra són 61 persones les que l'han visitat menys de 8 dies.

Hi ha hagut un increment de 36 persones acollides noves respecte a 2016.

Això és possible gràcies a un equip humà de 4 persones contractades i 68 voluntaris.

DOC/PDF