• QUI SOM?
  • A QUI ATENEM?
  • ON SOM?
  • Qui som?

Icària és una projecte social de la Companyia de les Filles de la Caritat de Sant Vicenç de Paül, adreçat a persones adultes sense recursos en situació d'exclusió social. La nostra acció està fonamentada en la justícia social i centrada en l'acollida i l'acompanyament en el procés de millora i promoció personal cap a l'autonomia i la realització del seu projecte de vida.

• Què fem?

Facilitem l'habitatge en pisos compartits durant el temps de recuperació d'autonomia personal i econòmica. Oferim espais d’acompanyament per tal de recuperar rutines, promoure la creació de vincles, i la inserció laboral.

• A qui atenem?

A persones que han patit una situació de pèrdua o desarrelament social, i que després d'un procés personal han recuperat el seu projecte de vida.

• On som?

Carrer Arc del Teatre, 21. 08001, Barcelona.
    Mail: icaria@fillescaritatfundacio.org

Web: www.fillescaritatfundacio.org

Principals accions del darrer any:

Hem atès a 92 persones. De les quals 31 són dones, i 64 homes.La mitjana d'edat de la persona atesa és de: 48 anys.

17 pisos amb un total de 67 places.

S'han realitzat cursos de formació ocupacional (9 participants) com: monitor, cuina, neteja, cuidador de gent gran.

14 persones han rebut tractament psicològic, i 17 persones han rebut tractament mèdic.

S'han efectuat tallers preparatoris per accedir al món laboral: alfabetització digital (16 participants) i pre laboral (8 participants).

Això és possible gràcies a l'equip humà de 2 persones contractades i 4 persona voluntària.

DOC/PDF